erandevu.jpg, 23kB

TIBBİ BİRİMLERİMİZ  |  BESLENME VE DİYET

Beslenme; büyüme, yaşamın sürdürülmesi ve sağlığın korunması için besinlerin kullanılmasıdır. Toplumda genellikle beslenme bir hastalık oluşması durumunda dikkat edilecek bir kavram olarak görülmektedir. Fakat yapılan araştırmalarda bireysel diyet ve sağlık uygulamalarının düzeltilmesi, önlenebilir hastalıkları, sakatlıkları ve erken ölümleri azaltmaktadır. Beslenme yetersizliği ve dengesizliği bazı hastalıkların oluşmasında doğrudan, bazılarında ise dolaylı nedendir.
Günümüzde birçok hastalığın önlenmesinde, tedavisi sırasında ve hastalık sonrasında hastanın beslenme durumunun saptanarak, kişiye özgü, yeterli ve dengeli beslenme programları ile takip edilmesi gerekmektedir.

• Sağlıklı kilo alma
• Sağlıklı kilo verme
• Çocukluk çağı beslenmesi
• Ergenlik çağı beslenmesi
• Gebelik dönemi beslenmesi
• Obezite tedavisi
• Beslenme bozukluğu tedavisi
• Şeker hastalığı (diyabet)
• Gut hastalığı

Diyetisyenimiz tarafından beslenme ve diyet üzerine kapsamlı hastalıklarda bireye özgü diyet programları ve beslenme eğitimleri konularında tıp merkezimizde hizmet verilmektedir.

Adres: Kıbrıs Şehitleri Cad. No 181 (Antik Tiyatro Çaprazı) 48400 Bodrum - Turkey
Tel: 0090 252 313 30 30 • Fax: 0090 252 316 00 08
Email: info@clinicinternational.com.tr
Ana Sayfa | Hakkımızda | Tıbbi Birimler | Ünitelerimiz | Anlaşmalı Kurumlar | Görüş ve Önerileriniz | İnsan Kaynakları | Foto Galeri | Hasta Hikayeleri
© Clinic International - Tüm Hakları Saklıdır.